2011. szeptember 29., csütörtök

Pandora...

Tegnap sikerült szert tennem csoda szép színű viaszolt pamutszálakra (majd képet is mellékelek róluk később). Többek között kaptam fekete pamutszálat is. Na persze, ebben nem a színe a klassz, hanem, hogy ez vastagabb, mint a megszokott.
Ennek nagyon megörültem, mert már hetek óta itt "kallódtak" a pandora gyöngyeim, amik kicsit csillognak, kicsit párducmintásak....szépe, na :) Viszont egy vékony szálra nehéz rákreatívkodni. Nem mutat túl jól, mivel a gyöngyön a lyuk elég giganagyságú :)
Tegnap gyorsan neki is estem és csináltam magamnak egy karkötőt :)
A végeredménnyel nagyon elégedett vagyok. Igazán helyes, vagány darab lett szerintem :)

És akkor képekben:




És megpróbáltam lefotózni, hogy milyen szépen csillog a napsütésben. Talán látszik többé-kevésbé. Természetesen élőben még ennél is sokkal-sokkal szebb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése