2011. december 9., péntek

Elmaradások...

Kicsit szégyenlem magam, mert felhalmoztam egy pár ékszert, amit nem mutattam itt meg.
Viszont, aki követi a facebook-os oldalamat azok már láthatták :)

Na de most megmutatom az összes szépséget, amit készítettem a közelmúltban, úgyhogy mindenki készüljön fel az árasztásra :)

Makramék:

Vettem egy kék gyöngyöt, ami annak ellenére belopta magát a szívembe, hogy igazából nem is vagyok egy kék rajongó. Először ebből a csodából készült karkötőket mutogatom:






Ezekbe egyedi kerámia gyöngyök kerültek:
  




Ezeket pedig különleges Pandora gyöngyökkel díszítettem, melyek közepe 925-ös ezüst:






És még pár karkötő porcelán- illetve fagyöngyökkel:




És a kedven projektem :) a bal oldali lánchoz kellett készítenem egy stílusában, színvilágában hasonló karkötőt :) (már készül hozzá a fülbevaló is :) )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése