2012. január 16., hétfő

Gyöngyöm- gyöngyöm...

Aki látogatja a facebook-os oldalamat, az tudja, hogy hogyan vágtam bele a gyöngyözésbe...aki nem látogatja, nos...annak most elmesélem ;)

Tehát:
Mindig is vonzott a gyöngyfűzés, de aztgondoltam nem igazán van hozzá tehetségem, ezért inkább bele sem vágtam.
Egyszer azonban anyukám hazaállított egy maréknyi zöld színű macskaszem gyönggyel, hogy csináljak belőle valamit szilveszterre. Mondtam neki, hogy persze majd csinálok, majd szépen félre is raktam :D
Amikor újra elővettem, akkor döbbentem csak rá, hogy bajban vagyok, hiszen a makrabén való felhasználáshoz túlságosan pici a gyöngyök furata...
Úgyhogy egy életem, egy halálom alapon elkezdtem gyöngyfűzős mintákat keresni. Rá is bukkantam egy egész helyesre. Így zületett meg anyukám szilveszteri party szettje (kép lentebb) :)

Ezek után nem volt megállás és készültek az újabb és újabb gyöngyös dolgok. :)
Nagy a szerelem, de egyenlőre csak egyszerű dolgokkal próbálkozok :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése